Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів" покупець має право повернути або обміняти товар в період 14 днів. Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.

Повернення або обмін товарів неналежної якості (з браком).

Покупець має право обміняти або повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення повернення або обміну. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. 

Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам обмін або повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.

Процес повернення або обміну зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту, вказану у запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.

Повернення або обмін товарів належної якості (за бажанням покупця).

Покупець має право обміняти або повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення обміну або повернення товару, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. 

Зверніть увагу, що товар належної якості повинен бути у заводській упаковці та не містити слідів використання!

У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.

У нашому інтернет-магазині ви можете повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар.

Ми приймаємо повернення та обміну поштою.

У разі, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець може придбати будь-які інші товари з наявного асортименту магазина з відповідним перерахуванням вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.